Svenska Tipspromenader Press Release 2020-12-08

»» Stock Price «« »» Financial Information ««»» Leadership & Governance «« »» SEC Filings «« »» FAQ ««

» Celebrity » Travel » Cars » Food » Business » News » Music » TV » Movies » Books » Fair Stands » Events

PRESS RELEASE 2020-12-08

Svenska Tipspromenader lanserar från Q1 2021..

Svenska Tipspromenader lanserar 12 st tipspromenadfrågor, gånger 10 tipspromenader under 2021. Det blir sammantaget 120 st träningstips till svenska folket i Corona tider och rikstäckande "produktplacerings" tillfällen i frågorna varav flera kan komma visas i 30 sekunders tv-reklamfilm. #SvenskaTipspromenader i samarbete med SkyWorldExpo.com

Första Tipspromenaden i Sverige var 1978!

År 1978 arrangerades den första tipspromenaden enligt Google! Miljontals människor och många flera miljoner tipspromenader har genomförts sedan 1978. Nu tar Svenska 1X2Tipspromenader tipspromenaderna till hela svenska folket med hjälp Internet.

Fakta: Tipspromenad är en tävling där man normalt går en förutbestämd bana i egen takt för att svara på synligt utplacerade frågor (vanligen tolv till antalet). Till varje fråga finns tre svarsalternativ märkta med "1", "X" och "2".

Exempel på en Tipspromenad fråga på Internet!

Vad säljer H.R. OWEN i London för bilar?

1. Volvo X. Ferrari 2. Toyota

Kunde Du svara rätt på denna fråga? Bra jobbat! Då har Du bara 11 frågor kvar. ps glöm inte att göra 10 st knäböj och lägg bilden som bevis på dina socialamedier #1X2Tipspromenad

1X2Tipspromenad tar de enormt populära #Tipspromenaderna till nästa nivå. I Sverige har miljontals människor gått #tipspromenader De betalar en startavgift för att få chansen att vinna fina produkter, fast det kräver också att man svarat rätt på alla frågorna. Vårt tävlingskansliet finns på Instagram på adressen @1x2tipspromender

SkyWorldExpos första live produktdemonstration för Svenska Tipspromenader hölls på måndagen kl. 10.00

Vill Du komma till SkyWorldExpos live produktdemonstration för Svenska Tipspromenader idag kl 10.00? Den är till för att ge Dig som blivande kund en bra uppfattning av Svenska Tipspromenader samt få en förståelse för hur produkten används i "skarpt läge" i hela Sverige. Syftet med demonstrationen är att vägleda Dig som kund till ett välgrundat köpbeslut som sponsor av Svenska Tipspromenader 2021.

Vi kan bara bjuda in 100 st just idag, så blir du avvisad, så är det tyvärr fullt redan. Demonstrationen tar exakt 35 minuter. Klicka på länken för att delta.

SkyWorldExpo.com

Vi vet att vara med på Svenska tipspromenaders tipspromenader ökar spänningen och hälsomedvetna människor mår bättre och hälsomedvetna företag har också mindre sjukskrivningar det finns gott om forskning som stödjer det.

1X2Tipspromenad tar de enormt populära #Tipspromenaderna till nästa nivå. I Sverige har miljontals människor gått #tipspromenader och fler kommer det bli när vi presenterar det exklusiva prisbordet för hela 2021.

Tävlingskansliet, pressinformation och reklam finns på Instagramkontot @1x2tipspromender för #SvenskaTipspromenader själva Tipspromenaderna lanseras i sin helhet på SkyWorldExpo.com möjligt att man kan finna enskilda frågor i reklam syfte för någon sponsor i media på Facebook och i sökmotorn Google etc.

Copyright is a legal right created by the law of a country that grants the creator of an original work exclusive rights for its use and distribution. © 2014-2019 Mugela OÜ / © Sky World Expo / © SkyWorldExpo.com World Trade Center, Jõe 5, 10151 Tallinn, Estonia. © Sky World Expo! Open ”24 hours” 24/7. Voice, video calls and chats with Skype! "SkyWorldExpo"

Contact us by E-mail: Investor Releations investorrelations@skyworldexpo.com SkyWorldExpo Office office@skyworldexpo.com